Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Längd i Hellas

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Sportlov utan sport? Inte längre. för idag drog vi i familjen ut till Hellas tsm med Ida och Alvas familj. Barnen och mammorna åkte längdskidor medans pappa och Patrik (Ida och Alvas pappa) åkte skridskor på en bana på sjön.
Vi hade en jättemysig dag och nu på kvällen så ska vi äta middag tsm hemma hos oss.
Ikväll kommer det nog tyvärr bli EM i friidrott som roar oss då deras familj och helva våran är sportfånar. Hmm, hur kunde jag hamna här?
Puss och Kram!♥
Jag, Ida och Patrik hehe...
Märta var värsta proffset då de hade ett längdskide-lopp igår på dagis ^_^




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design