Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mässan hela dan

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Mamma hade fått biljetter till Vildmarksmässan så vi åkte dit tsm med mammas kompis och MOA! En av mina bästa kompisar på dagis som jag fortfarande umgås med. Hon är världens gulligaste tjej, asså på riktigt hon är nästan onaturligt glad hela tiden haha :)
Aja vi gick runt bara vi två och provsmakade mssa saker och testa olika aktiviteter som ni ser där nere.
Efter mässan åkte vi till henne och skrattade ihjäl oss åt gamla minnen samt pratade om massa annat. Jag hade en grym söndag och känner mig redo att starta en ny vecka nu asså!
Puss och Kram!♥
En liten bild på mässan, den var rätt så mycket större än såhär! :)

Vi klättrade ganska mycket vilket ni ser på min lilla video här ^_^
♡Molly Bergström♡
Skrivet: 2013-03-10,  kl. 21:43:02 Blogg:  http://fames.se/mooollys/

Åh vad kul det verkar :D
Godnatt och sov så gott :)
Önskar dig en bra start på nya veckan!

Svar: Haha tack hoppas du får en bra vecka du med! ^_^ ♥
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design