Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Muntliga NÄP

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter skolan idag drog jag och Norma hem till Hedda. Vi åt mellis och spelade ap-buzz, som är jättekuuul! Fast man kan typ bara ha det på playstation 2 annars hade jag köpt det... ^_^
Hade muntliga NÄP idag oxå i svenska och jag brukar vara ganska bra på att prata inför andra men när vi skulle berätta om en bra vän till oss så fick jag black out. Jag mumlade typ och kollade ner i min svenska bok hela tiden så jag är fett besviken på mig själv och vill bara göra om allt!
 
Aja nu ska jag pyssla lite med en grej och sen blir det Sveriges Roligaste Klipp...♥
Puss och Kram!♥
Youghurt med muuumsiga flingor... ^_^
Norma äter flingor ♥
Nu när jag satt och skrev detta inlägg så tryckte jag bara på en random låt på youtube och det var den här.
LYSSNA DEN E FETT BRA!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design