Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mys på isen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ute på isen nästan hela dagen idag. Vi gick ut runt klockan 12 och kom hem vid 16.30 ungefär.
Det var jättehärligt och solen sken så det kändes som sommar. Jag som tagit på mig min dunjacka under min vindjacka + dubbla vantar var tvungen att klä av mig ett fler tal gånger...
Vi hade en helt underbar dag och det var nästan overkligt fint ute idag! ^_^
Puss och Kram!♥
Alla bilder är tagna med Jespers kamera!! ^_^
Märta bland vassen.
Vi tävlade med pulkorna ^_^
 
Det var helt underbart vackert!
Min lillkusin Elsie!♥
Erland spelar fotboll :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design