Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mysiga dagar!

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår kväll kom jag tbx ifrån mina kusiner. Jag hade det jättemysigt och roligt där och det var kul att få känna sig lite barnslig igen... ^_^
Första dagen när jag kom började vi med att åka pulka ett tag innan vi åt lunch lekte lite och sen åkte till IKEA för Jesper(morbror) och Sofie("moster" egentligen morbrors fästmö) ska renovera hela huset så de behövde kolla på kök. Under tiden gick jag och min äldsta kusin på 3år runt och tittade lite själva.
Andra dagen gjorde jag inget speciellt på förmiddagen men sedan på kvällen fick jag följa med Jeppe till teatern där han jobbar och kolla hur det ser ut bakom kulisserna. Det var jättekul och jag ville bara gå runt och flina hela tiden...
 
Igår när vi lämnat äldsta kusinen på dagis åkte jag, Jeppe, Sofie och Elsie som min yngsta kusin heter in till Söderköping och kollade runt lite där. Sen var vi tvugna att åka hem så att jag hann med tåget.
 
Ojoj det här blev ett långt inlägg hoppas ni orkade läsa allt.
Puss och Kram!♥
Pulka åkning... ^_^
Världens sötaste kusiner ♥
Jag fick följa med till Elsies babysim, hon var så gullig!!!!
Det fanns jättegulliga hus i Söderköping :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design