Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nämen varför då?

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag klarar mig i Sälen utan att göra illa mig ordentligt och sen kommer jag hem har precis varit hos Erik och ska bara gå in på min grusgång hemma hos mig. Jaha där fanns en isfläck, mhm nu ska vi se vad Tilda lycks med jo jag lyckas pricka in den isfläcken, ramla på gruset, riva sönder mina jeans och få skrubbsår på knät.
Ville bara dela med mig av den informationen SE UPP FÖR ISFLÄCKAR!!! 
 
Tänkte sticka ut och springa idag men det blev ju som det blev så jag får se till att göra det nån annan dag ist...
Puss och Kram!♥
Innan jag ramlade var jag Siri och Tyra hos Erik och åt klubba ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design