Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pankisar med Hedda

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem till mig efter skolan idag tsm med Hedda. Vi stekte pannkakor och gjorde typ "fruktsallad". Det var jättegott och enkelt får se om jag lägger upp nåt recept sen... ^_^
Vi dansade även Just Dance och hade kuligt :)
Nu ska jag plugga lite engelska och ta hand om Märta för mamma är på Matboden med sina kompisar och pappa jobbar sent.
Puss och Kram!♥
Pannkakor med banan, äpple och hallon ^_^
 
Ed 
Hedda med sin pannkaka 
♡Tove ♡
Skrivet: 2013-03-23,  kl. 11:15:39

Åh vad gott! ❤

Svar: Ja det var det! :) ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design