Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Promenad ^_^

Skrivet:    ·  Allmänt
Har åkt till mormor och morfar idag för att fira påsk här, så jag går runt och känner mig alldeles mysglad liksom. När vi kom fram och jag sprungit en runda (jag känner redan nu att jag kommer ha jordens träningsvärk imorrn) så gick vi på en promenad ner till sjön och gick ut på isen. Det var jättehärligt och det känns alltid lika konstigt att kliva runt där man brukar bada på somrarna... 
 
Ska kila upp och pyssla lite med Märta nu.
Puss och Kram!♥
 
Malte, Märta, mamma, morfar och jag ^_^
Malte och jag hade en längdhopps tävling...
... Malte vann men jag kände mig ganska duktig iaf. :)
  
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-03-31,  kl. 17:42:34

Wow vilken cool bild på dig!

Svar: Haha tack! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design