Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skrattkväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade en underbar otroligt najsig måbra kväll igår. Vi skrattade nästan konstant och det blir alltid kul med Clara N och Lovisa! Först åt vi middag hos Lovisa och sen drog vi till mig och åt godis och kollade på film. Jag hade en toppen fredag och jag hoppas ni hade det med!
Det här blev ett kort och konstigt inlägg för jag ska över till Frida nu.
Puss och Kram!♥
Oj väldigt dålig bild på maten. Det var pastasallad ^_^
En väldigt ful bild på mig för jag har ingen annan jag kan lägga ut :)
Vi kollade på en asgrym film som heter "She´s the man" alla kollar på den nuuuuu! ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design