Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

All these flowers

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Åkte in till Kungsträdgården idag med mamma, pappa, Malte och Märta, ja familjen kort och gott. Vi gick runt bland de underbara rosa träden och åt glass. Det var jättehäftigt tycker jag att få se de live liksom. Tror inte att jag varit där förut under blommningsperioden, inte vad jag minns iaf. Har ni varit där?
 
Åkte sen till lite olika ställen innan vi slutligen åt lunch på en indisk restaurang som heter Tre indier. Vi har varit där förut men det var kul att åka dit ändå såklart! ^_^
Ska äta nu, pappa har grillat körv.
Puss och Kram!♥
Jag åt en Magnum glass... ^_^
Jag köpte leggings och dessa ursöta ballerinaskor! ♥
Fotade en hel del fina bilder som nog kommer dyka upp på bloggen lite nu och då! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design