Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bring your friends to

Skrivet:    ·  Allmänt
Norma, Siri och Tyra "följde med hem" idag. Vi var här i typ en timme eller så då vi slutar grymt sent idag...
Vi spelade Just Dance 4 det var riktigt kul och de ansträngde sig verkligen till max och gjorde allt de kunde för att slå motståndaren! Vi har filmat flera gånger när vi kör och trots att man tycker att man ser asgrym och cool ut så ser man bara ut som en klumpig broccoli som skuttar runt haha.
Puss och Kram!♥
Fick kakor och bullar av Eriks mamma idag för att vi är färdiga med näpen! ^_^
Tyra och Norma dansar till "The Final Countdown"
Var och beställde kläder för ett tag, en klänning coh en t-shirt. Klänningen ska jag dock lämna tillbax då den inte var så fin men t-shirten behåller jag! Så himla söt ju ^_^
♡Emily♡
Skrivet: 2013-05-16,  kl. 20:06:59

Tjo! Var beställde du tröjan? Snygg!

Svar: Jag beställde den ifrån "Pomp de Lux" ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design