Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Checking at my health

Skrivet:    ·  Allmänt
Var på hälsokontroll idag, hade rak rygg, är 178.9 cm lång och väger så mycket jag ska haha. Känns skönt att gå runt med den vetskapen. Hade även ett typ test på idrotten idag då vi skulle koka vatten i ett stormkök, det gick bra men jag kom inte på syftet med den grejen, nån av er som vet varför vi behöver kunna det? :)
Ska nog plugga lite franska och engelska nu och vänta på att Elementary börjar. <= Grym serie på 4:an som börjar 21.00... ^_^
Bild på klänningen kommer upp i kväll, so beeee ready!
Puss och Kram!♥
Bjuder på en sånhär vanlig, härlig hoppbild... ^_^
Pluggade i sooolen idag, hoppas på att få lite färg på benen.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design