Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Eurovision dinner

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick upp till Globen med mamma och Märta igår och handlade lite saker till mig bl.a. en kudde ett halsband och jordens snyggaste klänning som jag ska ha på skolavslutningen!!!! ^_^
 
På kvällen cyklade vi Hannah och Adam på "ESC middag". Vi skulle "klä ut oss" till nån i eurovision haha. Det var riktigt kul faktiskt, sen gjorde jag och Hannah ett musikquiz och så kollade vi på ESC och betygsatte alla låtar "You" med Robin Stjernberg fick 10 poäng av alla men det gick ju tyvärr inte så bra... Istället vann Danmark som var en av mina favoriter! :)
Puss och Kram!♥
 
Märta och Mamma på väg hem från Globen... ^_^
Malte-"En blandning av Danny och sig själv"     Mamma- "Loreen"    Jag- "Emmelie de Forrest(Danmark asså)
Märta- "Loreens kompis"
♡Rebecka♡
Skrivet: 2013-05-19,  kl. 12:32:05

Kan/vill du visa en bild på klänningen? Vart köpte du den?

Svar: Jag köpte den på MQ och självklart kan jag visa en bild! Gör det så fort jag får tid. ^_^❤
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2013-05-19,  kl. 12:44:35

Vilken fin klänning du har på bilden! Är det den du ska ha på skolavslutningen? Kram❤

Svar: Haha tack, naj det är inte den jag ska ha på skolavslutningen, det jag har på mig på bilden är faktiskt ett linne och en väldigt lång kjol... ^_^❤
Tilda

♡My♡
Skrivet: 2013-05-19,  kl. 18:51:04

Hej Tilda! Jag vet inte om jag har frågat det här förut (sorry om jag har det) men kan inte du göra en video eller nåt o visa hur du redigerar dina bilder? Dom är superfina! Kram

Svar: Absolut fixar jag en video på det! Ska bara se till att få tid och en idé om hur jag ska filma och så. ^_^❤
Tilda

♡Maggan♡
Skrivet: 2013-05-19,  kl. 21:59:21

Jag vill hemskt gärna se en bild på klänningen. Var inne på MQ och tittade och jag såg en som motsvarade din beskrivning. Den var jättesnygg!!

Svar: Åh vad kul att du hittade den! Jag lägger upp en bild på den så snart som möjligt! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design