Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I wanna watch a movie

Skrivet:    ·  Allmänt
Oj oj vad veckorna går fort, nu är det ju fredag igen och vi hade sista SO NÄP:en idag vilket känns skönt.
Soft med helg nuda, eller nae jag har fullt upp hela helgen faktiskt! Har REP hela dagen imorrn och när jag kommer hem ska alla barn direkt över till Ida och Alva.
På söndag är det tre föreställningar med dansen (det är alltså det jag ska repa inför) så då är jag oxå busy, kommer bli en chill kväll på söndag med softning framför TVn.
Nu vill jag kolla på en film, ska nog kika på "Soul Surfer" den verkar bra!
Puss och Kram!♥
Såhär snygg var jag idag... ^_^
Clara W hade jättefina blommor hemma hos sig! (Gick hem till henne efter skolan m. ngra andra.)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design