Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

A second birthdayparty

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag vid lunch kom mormor och morfar samt farmor och farfar för att fira mig haha. Jag fick Just Dance 4, Små klädnypor jag ska sätta upp bilder med, Pengar, Necessär och En hel kväll med Jeppe och Sofie då vi ska kolla på "Rock of Age" samt träffa skådisarna!!!!!!! Jag blev jätteglad och hade som vanligr en underbar dag med stora familjen! ^_^
Nu ska jag gå och lägga presenterna på rätt plats och provdansa lite på Just Dance 4 tror jag...
Puss och Kram!♥
Jag och Elsie! ^_^
Var uppe vid katolska och hade tävling haha.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design