Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

New thing...

Skrivet:    ·  Allmänt
Tänkte börja med typ dagens spellista, dagens önskemål osv. Jag lägger upp en varje dag i, får se hur länge, och så får ni kommentera vad ni vill se. Har massa bra idéer och jag hoppas att ni blir lika peppade som jag är!
Så ös på med kommentarer nuda så att jag har nåt att publicera! ^_^
Puss och Kram!♥
Gör mig gald och släng iväg en kommentar! ^_^
 
♡Classmate♡
Skrivet: 2013-05-26,  kl. 18:02:50

Skulle vilja veta hur du gör på morgonen, morgonrutin, kanske vilka klockslag du gör vad?

♡Friend♡
Skrivet: 2013-05-26,  kl. 18:04:23

Dagens hårstil ( frisyr )

♡Moa♡
Skrivet: 2013-05-26,  kl. 19:55:04

Du kan ha typ dagens önskeresa eller dagens artist eller nåt sånt. Oj vad konstigt det lät men du fattar. :-)

♡Hej hej hej ♡
Skrivet: 2013-05-26,  kl. 20:37:11

Dagens vill ha (asså kan va vara som helst typ resa ett klädesplagg eller ett speciellt nagellack eller what ever! Haha :)

♡Ella!!!❤❤♡
Skrivet: 2013-05-27,  kl. 09:09:21

Kanske dagens citat eller nån dröm du har? :D

♡Brunetten som gillar godis♡
Skrivet: 2013-05-27,  kl. 17:41:01

Typ ett fantasiland du skulle vilja åka till. Haha...

♡En tjej!♡
Skrivet: 2013-05-29,  kl. 17:24:36

Du kan skriva om din största dröm (just idag och i framtiden)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design