Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Short week jaoo!

Skrivet:    ·  Allmänt
Har värtsa softa veckan denna veckan. Skola måndag, tisdag och onsdag, sen är det ju Kristi Himmel på torsdag och klämdag på fredag och så har jag släktkalas på söndag så det är bara 3 SKOLDAGAR!!!
Så himla najs, och så kommer Jeppe och Sofie på lördag så vi hänger med de en dag extra, en till najsig grej är ju det underbara vädret, massa härlig sol och små klargröna knoppar på träden.
 
Är fett peppad på denna vecka, allt känns bra!
Puss och Kram!♥
Kände mig lite sommrig idag och körde på shorts, och det var det värt. SUPERHÄRLIGT JU! ^_^
Norma hoppar höögt! :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design