Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Went to town with Hedda!

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till Gallerian med Hedda idag vid typ kvart över tio och sen var vi där till typ tre...
Vi hade jättekul och jag köpte ett sjukt snyggt linne från Monki. Vi gick mest runt och kikade i olika äffärer och testade saker i nästan alla, sen åt vi lunch på ett jättemysigt café och så testade vi den nya youghurtshoppen. Det var ett riktigt spännande koncept och det var kul att få göra sin egen glass.
Puss och Kram!♥
Bik Bok!
Monki...
Man fick ta så mkt man ville och ha på massa topping...
...sen var det vikten som kostade. Smart!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design