Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Giveaway Finished!

Skrivet:    ·  Allmänt
Glömde helt bort min "giveaway" jag hade för rätt längesedan på mobilskalet. Har lottat en vinnare nu o den som vann blev: >>>>Norma<<<<
Så stor grattis till dej hoppas du fortfarande vill ha det haha, du får det så fort jag får möjlighet. Hör av dej om du har något du vill tillägga el. dyl.Till alla er andra, bättre lycka nästa gg. Får se när nästa giveaway blir, tycker själv det är himla kul så försöker fixa en ny snart!
Puss och Kram!♥
 
♡Norma♡
Skrivet: 2013-11-07,  kl. 15:38:38 Blogg:  http://bynorma.blogg.se

Jaaaaa!! Tack så jättemycket! :*




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design