Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

In my phone

Skrivet:    ·  Allmänt
Tänkte göra en on my phone tag då jag vill föröka hålla bloggen igång även på tisdagar med mitt knepiga schema, so here you go:
1 / Vad är märket på din telefon?
Jag har en Samsung Galaxy S II
 
2 / Vad är din bakgrund?
Bild på Siri o Tove på hemskärmen o mej o burre på låsskärmen:
3 / Är du beroende av din telefon?
Ja typ väldigt beroende, haha ne inte riktigt men har alltid med mig den!
 
/ Föredrar du sms eller samtal?
Kika typ, fast om jag verkligen vill ha kontakt nu är ringa alltid bäst.
 
/ Vid vilken ålder fick du din första mobiltelefon?
Eh när jag gick i 2:an tror jag så då var jag väl 8år typ
 
6 / När fick du din nuvarande telefon?
Dagen vi slutade skolan, så nån gång i juni det här året
 
7 / Har du någonsin blivit upptäkt då du andvänt din mobil i skolan?
Tror inte det...
 
8 / Har du någonsin gjort slut med någon via SMS?
Ne men med kik... :/
 
9 / Har du någon drömmobil?
Svar ja på den frågan!
10 / Vilka appar du använder mest?
Instagarm, ask.fm, snapchat, kik, candy crush, spotify aa typ de :)
 
♡Tove❤♡
Skrivet: 2013-11-12,  kl. 20:15:49

Asså OMG jag är känd yeeees!!! 😱 Nej driver men puuuss❤❤

Svar: Ojoj Tove kändiiiis 😘😘
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design