Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Locked up inside

Skrivet:    ·  Allmänt
Har blivit attackerad av största känslovågen just nu, tänker igenom massa saker i mitt liv. Sånt man ska släppa taget om, och sånt man vill hålla kvar vid. Alla man gillar, de man inte gillar, saker man vill göra och inte, ja ni fattar. Försöker stänga in allt inombords men det är lätt att det bubblar upp ibland och går ut över någon som råkade säga fel sak just under mitt lilla känslokrig, så förlåt om jag är extremt otrevlig!!!
 
Ojoj blev ett deep inlägg nu, sorry för det. Ska kolla på tv nu och dusch senare ikväll samt göra mej redo för fredag imorrn. Känns som att ja behöver helg nu haha.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design