Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

That classic funny friday

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Emelie, Clara N, Lovisa, Milena, Sophie o Hanna följde med hit efter skolan, vi gjorde schorle (stavning?) och åt mackor o lussebullar. Sen crashade vi i soffan o snackade om killar, skolan o massa annat haha, ungefär som alltid på fredgarna ^_^
Ska nog t kvällis ikväll men vet knappt några som ska dit, om ni ska de kika mej då så ja inte e ensam! Vore ju lite pin och knalla in där själv när alla andra valt att stanna hemma lixom... :)
Puss och Kram!♥
 
OOTD- Tröja:Miss Svea  Kjol: H&M  Strumpbyxor:Primark



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design