Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

With ma girl

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog in t stan med Frida idag och kikade runt i olika affärer. Lunchade tsm sen på Espresso house och testade deras frappe oxå, den var sjukt god. Nästan lika bra som starbucks ^_^
Kikade runt på ett flertal affärer men ingen av oss köpte något, är rätt mätt på shopping just nu men gå runt och kolla är ju precis lika kul!
Ida och Alva kommer snart så ska vi äta middag me de o kanske kolla på en film eller nåt får se.
Puss och Kram!♥
 Haha lite halvtrött o snygg ^_^
 Så gott!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design