Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cookies and traning

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade elevens val idag o vi fick välja typ 6 olika saker o av de 6 fick jag "Mat o Gympa." Idag fick vi baka typ asmånga småkakor, trore va sex olika sorter, dock bara tre degar. Jag Tove o Jossan fick typ sjukt många kakor var så om nån vill ha kom o ta!
Körde typ nått pass sen i gympasalen med värsta stränga gympaläraren, jag typ dog, helt ärilgt. Är expert på att ta ut mig för mkt o när jag väl är igång vill jag "inte verka dålig" så då fortsätter jag...
Puss och Kram!♥
 Tove, Jossan o Lova kom hit efter skolan o då kollade vi på skräckfilm... :O
 Det var det här vi bakade + kolakakor, brysselkex o nån annan konstig kaka ^_^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design