Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dear vocabulary...

Skrivet:    ·  Allmänt
Ursch är riktigt sur på vår franska lärare nu! Hur tror han att jag ska lära mig 42 glosor på två dagar, är han verkligen helt seriös? Har nördpluggat nästan hela morgonen men kommer fortfarande kbappt ihåg hälften, har dessutom NO prov imorrn så har lagt rätt mycket tid åt de oxå men det ör svårt att prioritera!
Måste plugga in de lite mer de sista 15min innan jag måste dra till skolan, wish me luck!
Puss och Kram!♥
 Tänkte kolla på nya PLL avsnittet imorse men det var nåt krångel med hemsidan så de blev plugg ist...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design