Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Funny friday

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade NO prov idag som sista lektion, tror att det gick bra. Känndes bra iaf o det e skönt att ha det gjort nu innan lovet o så.
Drog hem t mig efter skolan med Jossan o gjorde chokladbollar, Tove kom oxå efter ett tag så vi åt upp de tsm^_^. De var här ganska länge o jag var riktigt sjuukt flummig, vi snapchatade, kikade o spelade cupckaespel haha. Ska dra upp t kvällis nu o ska även sova hos Lova ikväll tror jag.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design