Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ma Muffin

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte t Skanstull efter skolan med Tove för att hämta ut hennes mobil fast när vi kom fram så va det stängt så vi gick till Muffins fabriken ist o fikade. Hade asmysigt o efter det gick vi t ringen o kollade runt lite o så köpte Tove ett par jeans som var super snygga!
Nu ska jag möta upp Tove o Tyra så ska vi t kvällis tsm så de ska bli kul.
Puss och Kram!♥
 Värsta goda muffinsarna!!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design