Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Yeasterday

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in t Bloppisen Nickys mfl. hade på St. Eriksplan tsm med Tove. Vi kom dit 1h i förväg men irrrade runt ett tag och stod i kön när det var 40min tills det började. Vi var för sena för att få en goodiebag, men medan vi stod i kön o de första blev insläppta osv delade de ut dricka o godis till oss som inte fått så de var jättesnälla!
Jag köpte en superfiiiiin tröja som kommer på bild snart!
Efter det fick vi tok åka hem för jag skulle på musikal m. Jeppe o Sofie (morbror o hans tjej) på kvällen och den var sjukt bra. Tipsar stark om den! Dessutom kände de han som spelar huvudrollen så han kom ut och hälsa osv. riktigt mysigt!
Puss och Kram!♥
 Såhär såg det ut när vi kom, fast vi smög förbi ett antal personer så vi kom längre fram...
 Oj suddig o ful bild men vi fick den här ^_^
 Följer både Nicky och Marcelos bloggar så fotade mig med de



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design