Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Like we own the world

Skrivet:    ·  Allmänt
Var kvar på skolan i typ tre timmar efter att vi slutat och bara hängde på skolgården. ill en början var vi asmånga och satt och pratade och "dansade" osv. Men efter några timmar började allt fler gå hem och efter ett tag var det bara jag, Lova, Clara N, Tove och Lovisa kvar och vi hade askul. Var typ döhypade och cyklade runt på skogården och sjöng haha...
Ikväll kommer det hit lite kömpisar så ska vi ha skräckfilms-marathon, det är ju trots allt fredagen den 13, och sova över. Mys!!
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design