Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

New face wash

Skrivet:    ·  Allmänt
Har så himla länge letat efter en bra "face cleaning" då min gamla varit slut ett tag och idag när jag och Hedda var i Globen så hittade jag en superbra som hon andvänt tidigare och tyckt om. Himla glad just nu, hoppas verkligen att den funkar som jag vill haha.
Har lite fånig träningsverk i kroppen efter springrundan igår och träningen i tisdags så jag får försöka röra på mig lite gran så den försvinner tills skolan imorrn...
Puss och Kram!♥
 Jag och Hedda körde på nyttig lunch idag... ^_^
 Nya "face washen", haha vacker engelska man fick till där!
 
♡Frida♡
Skrivet: 2013-09-19,  kl. 20:11:56

Har också sån den är jättebra och två andra acneborttagningar va samma märke;)

Svar: Åh vilken tur, tack!! ❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-09-22,  kl. 19:26:27

Hej! Var köpte du den och vad kostade den?

Svar: Jag köpte den på Bea faktiskt för typ 60/70kr kommer inte riktigt ihåg ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design