Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

No lession and a parrot

Skrivet:    ·  Allmänt
Väldigt konstig dag idag, först blev SO:n inställd så vi fick 2h hål. Under den tiden gick jag, Lova, Clara N, Tove och Lovisa hem till mig och gjorde lunch, det var jättegott och kul. Efter det hade vi en lektion innan skolan slutade och efter det gick jag + några andra tjejer typ och pratade och då träffade vi en subbe som var på "promenad" med sin papegoja. Hahah den var jätterolig och både jag, Norma och Tove fick ha den på våran axel.
Nu ska jag äta pannkakor och plugga.
Puss och Kram!♥
 Vi lagade pasta med köttbullar... ^_^
 Clara och Tove ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design