Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Training when it´s raining

Skrivet:    ·  Allmänt
Har precis kommit hem från träningen och känner att träningsvärken kommer styra min kropp imorrn, men men jag vet ju iaf att det är för en bra sak haha.
Ska kanske äta en macka eller så snart men ska iväg till tjejkvällen i skolan sen, så himla kul. Idag är det våfflor och spel så jag kommer nog äta där...^_^
Puss och Kram!♥
 Nämen fy vad ful hahhaha ^_^
♡Minna♡
Skrivet: 2013-09-19,  kl. 09:06:23

Var tränar du? Och vad, haha har inte riktigt förstått ännu...

Svar: Jag tränar på Eriksdalsbadet och det är typ styrketräning kort och gott. Just nu får vi lära oss maskinerna men sen blir det mer individuellt ^_^
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design