Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

What´s on my mind?

Skrivet:    ·  Allmänt
Hämtade Märta hos en kompis nu på eftermiddagen och gick som vanligt förbi ett gäng hus (konstigt när man bor i ett villakavarter!) och vid ett av de många husen stod dessa källarfönster och jag blev in löv helt enkelt så jag tog de. Asså jag snodde de inte utan de var märka med "ta gärna dessa om ni vill ha de", så det var precis vad jag gjorde haha. Kan ni gissa vad jag ska göra med de? Den som först gissar rätt får en present!!!
Ska kanske gå på Hammarby-Sundsvall ikväll på Tele2 arena, vet inte om vi får biljetter än. Men update kring detta kommer sen haha.
Puss och Kram!♥
♡Moa! ♡
Skrivet: 2013-09-29,  kl. 17:27:21

Du ska använda de till ramar tror jag xD <3

♡Hedda♡
Skrivet: 2013-09-29,  kl. 19:12:51 Blogg:  http://lovebyhedda.blogg.se

Göra ramar eller anslagstavla

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-09-29,  kl. 19:21:02

Kanske använda de som ramar??!

♡sandra ♡
Skrivet: 2013-10-02,  kl. 18:58:19 Blogg:  http://sansan.blogg.se

Kanske använda som luckor eller fönster? :).

♡Z00E♡
Skrivet: 2013-10-06,  kl. 14:25:55

Kanske spegel?

Svar: Har redan utsett en vinnare i tävlingen tyvärr :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design