Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Free cone day

Skrivet:    ·  Allmänt
Ben and Jerrys har en gång om året en "free cone day" (säkert ingen som missat haha) så jag, Tove, Becka, Norma o Siri gick upp t globen och ben and jerrys då såklart. Det innebär alltså att man får en gratis glass kula åt gången (alla gick typ 2ggr) o det va så gott. Om man älskar ben and jerrys är gratis helt amazinggg
Nu måste jag plugga både musik o franska, har prov/läxförhör om bara nåfon dag så måste ta tag i det nu...
Puss och Kram!♥
 Våra glassar :)
 Nån random bild på själva "caféet"
♡Henrietta♡
Skrivet: 2014-04-08,  kl. 20:21:02 Blogg:  http://ettass.blogg.se

åh vad gott med ben&jerrys! vill också ha!

♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2014-04-08,  kl. 20:26:44 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

gott med glass :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design