Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sommarvärme

Skrivet:    ·  Allmänt
Asså hur härlig har dagen inte varit? Har suttit ute på stora trappen i solen nästan hela dagen i bara t-shirt. Och efter lunch ute i trädgården åkte jag o mamma in till stationen och hämtade Malte och pappa som kom med tåget.
Nu på eftermiddagen har vi varit ute i hagen bakom gamla ladan. Vi hittade ett helt gäng myror, en "jättespännande" sten och njöt av solen. Var nästan to good to be true, fick värsta sommar känslorna!
Puss och Kram!♥
Alla kusiner: Erland, Märta, Malte, Elsie och jag ^_^
 
Finaste skrutto ^_^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design