Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Stan m. mormor

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Åkte in till TC med mormor när jag kom hem från skolan. Vi gick runt och kollade i olika affärer, var inne på River Island för första gg och hittade en hel del fina grejer bland annat en skinnjacka som var för snygg för att vara sann. Men ofc bar den för liten så aa... Fick dock med mig en mascara, en tröja o ett par trosor så e extremt nöjd.
Fikade på youghurt shoppen oxå innan vi åkte hem, ett måste ju om man är i gallerian haha. Kom nyss hem från enskedespelen oxå där vi tränade på en ny scen idag så det var riktigt kul. Spelade "otäcking" och soldat förra året, i år är vi ett aggressivt gäng så vi fortsätter på samma tema :)
Puss och Kram!♥
 Inhandlat idag, bättre bild på tröjan kommer imorrn typ :)
Mobilbild på glassen...
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design