Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tuffat ut till landet

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag o Märta åkte hit till mormor o morfar idag med tåget. Kom fram till stationen vid kvart i tolv där mormor och Erland stod o väntade på oss. Var så himla mysigt att komma hit, solen lyser, det är rätt varmt ute och allt e bara sådär underbart härligt lugnt.
I princip hela eftermiddagen spenderade jag och morfar iaf med varsin pensel i handen. Vi har målat en av dörrarna till stora logen samt två dörrar vid brygghuset. Ska troligtvis måla ännu mer imorrn vilket jag är grymt taggad på. Älskar seriöst att måla, de e så kul! Dock har jag typ grövsta träningsverken i armarna och skuldrorna samt värsta blåmärkena på knäna från igår haha, PROFFS!
Puss och Kram!♥
 Bärto på sista tåget (bytte i Eskilstuna o åkte nåt litet tåg den sista biten)
 Jag och morfar målar ^_^
 Erland, Märta o hönsisarna
♡Malin♡
Skrivet: 2014-04-16,  kl. 22:01:34 Blogg:  http://optimalin.blogg.se

Vad fint ni gör! :) Jag kanske kommer förbi på en inspektion i helgen ;) kram

Svar: Tack, aa gör det du :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design