Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Frågestund

Skrivet:    ·  Allmänt

Ös på med frågor om allt ni funderar över. Kan vara allt ifrån makeup till bilmärken (fast helst inte bilmärken för det är jag sämst på...) aa ni fattar. Svarar när jag fått ihop några stycken så det är bara fråga på. Fick ett önskemål om det här och har faktiskt tänkt på det lite själv, va mer än ett år sen sist så kände att det nånstans var dags igen :)
Puss och Kram!♥
♡Anonyyyyyym♡
Skrivet: 2014-08-21,  kl. 18:01:05

En bild du gillar från den här sommaren?
En plats du gillar från den här sommaren?
Roligaste du gjorde den här sommaren?

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-08-21,  kl. 18:01:38

1. Kollar du på The vampire dieries? Stort tips annars!
2. Tycker du att pll har börjat spåra ur?
3. Gillar du hästar?
4. Har du någonsin ridit och vad tyckte du om det?
5. Hur många läsare har du per dag?
6. Något du stör dig på?
7. Om du måste välja, vad gör du av att döda dina 3 närmaste vänner, eller 1000 oskyldiga, okända kineser?
8. Hur tänker du med din blogg? Alltså hur länge vill du fortsätta, har du nån önskning om att bli en stor bloggare som känar pengar?
9. Vilket parti skulle du vilja rösta på?
10. Vad tränar du?

Tack, och svara gääärna i en video! :)

♡Ella♡
Skrivet: 2014-08-21,  kl. 18:02:15

Bästa filmen du sett nyligen och din favoritskådiiis

♡PLL FAN!♡
Skrivet: 2014-08-21,  kl. 18:30:02

Pll är min absoluta favoritserie så jag tänkte fråga lite om den
1. Favorit lögnare?
2. Favorit par?
3. Vilken karaktär skulle du helst vara kompis med?
4. Snyggaste killen i castet?
5. Nån bra blogg om pll??

Det va allt från mej
Kisses-A

♡Sofia♡
Skrivet: 2014-08-22,  kl. 17:13:10

Vilk serier följer du?

♡Alice♡
Skrivet: 2014-08-22,  kl. 17:16:03 Blogg:  http://babyklegg.blogg.se/

Favoritklädaffär?
Favoritplagg?
Nån bra blogg du läser?

Kika gärna in på min ♥♥

♡Prutt♡
Skrivet: 2014-08-22,  kl. 21:30:45

Hur många läsare?
Bästavänner?
Kär?
Bästa minne/ bra minnen?
Vad vill du bli när du blir stor?
Plugg tips?
Tips på nåt annat?
Typ nåt skitgott o enkelt att laga?

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-08-23,  kl. 08:55:33

Drömjobb? Varför just det jobbet?
Favoritartist? Varför just den artisten?
Favoritgodis? Varför just det?

♡JojZ♡
Skrivet: 2014-08-23,  kl. 16:39:35 Blogg:  http://JojZ.blogg.se

Planer i höst? Vad anser du är höstensplagg? Hur överlever du hösten? Favoritårstid? Varm choklad eller te? Ska du resa nånstans i höst?

♡Kattmat♡
Skrivet: 2014-08-23,  kl. 18:05:58

Favoritlåt just nu?
Anser du att du själv har bra klädstil?
Kan du göra inlägg oftare? Typ 2 per dag?
Tips på bra bloggare?
Vilken bloggare vill du träffa?
Vill du bli känd bloggare?
Förebild?
Favoritplats?
Kvälls o morgonrutin?
Filmtips?
Nån du saknar?
Favvoämne i skolan?
Har du nåt mål du vill uppnå?
Hur ofta tränar du?

♡Sandra♡
Skrivet: 2014-08-25,  kl. 07:09:01

Favorit outfits i höst? Svara gärna med en video :)
Kan du visa vad du ritar?
Roomtour?

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-08-26,  kl. 19:24:54

1.Favoritämne i skolan?
2.Bästa läraren du haft?
3.Favoritfilm?
4.Bästa tv-serie?
5.Favoritklädaffär?
6.Vilken kamera har du?
7. Bästa vän?

♡En av läsarna♡
Skrivet: 2014-08-27,  kl. 20:19:02

Kändischrush?
Favvo skådis?
Favvo artist?
Favvo fotbollsspelare?
Favvo sminkmärke?
Kram! <3

♡Klara♡
Skrivet: 2014-08-31,  kl. 09:55:41

Hur mår du?
När är du född?
Bor du i villa eller lägenhet?
Har du något djur?
Favoritlåt?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design