Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jobbigaste dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndagar är officiellt den absoluta hatdagen! Vi börjar 8.10 och har SO, Svenska, Matte, Språk, Teknik och Mentorstid tror vi slutar typ 15.45 förstår ni då hur lång dagen är? Va dessutom helt slut sen igår hela dagen men jag fick med mig Elin på min hype som uppstår när jag är trött så vi har typ studsat runt hela dagen...
Efter att hela klassen halvsovit på Tekniken gick jag och Jossan hem till Tove. Gjorde inget speciellt där men va där i några timmar och lyssnad på musik och pratade osv. Åkte en sannbis till Jossan sen oxå innan jag drog hem precis innan det började spöregna. Tror dock att det har slutat nu...
Puss och Kram!♥
 Märta hade lite svårt att få till det haha ^_^
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-08-25,  kl. 20:07:49

Gullig bild

Svar: Haha tack
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design