Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nuuudlar

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit så flummig hela dagen typ. Hade matte och NO de två sista lektionerna med samma lärare (som tyvärr inte är den roligaste lärare vi har) så jag, Tove och Erik va rätt hypade båda de lektionerna. Jag blir lätt lite lost när jag lyssnar på musik vilket jag gjorde båda de lektionerna men jag fick rätt mycket gjort ändå så är stolt!
Jag o Jossan gick till Tove sen och åt nudlar. Va så länge sen sist, har avrit sugen på det ett tag vilket gjorde att det blev extra gott. Sen spenderades eftermiddagen i Toves kök, lite oklart vad vi gjorde men skrattade så mycket. Ni som har mig på snap har säkert sätt det redan men om ni oxå vill se är det bara att adda mig @tildabaam heter jag där :) Ska snart iväg och barnvakta Nisse och Lilly nu så vi hörs.
Puss och Kram!♥
 Tove tyckte att det skulle se fint ut om vi gjorde såhär... Märks att de är vana vid att ja fotar allt haha
♡Milina Salihodzic ♡
Skrivet: 2014-08-28,  kl. 18:26:32 Blogg:  http://milina.se

gott :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design