Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Rix fm festival

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till Eskilstuna idag jag, mamma o Märta o kikade på rix fm festivalen. Precis när vi kom dit fick mamma tid hos frisören för färgning osv så jag o Märtis gick runt o kollade lite på stan. Börjar nästan vänja mig vid att det är så lite folk överallt, kommer typ få en chock när ja kmr tbx till sthlm haha.
Va inte jättemkt folk vid själva "festivalområdet" heller. De hade ställt upp tre tält, ett från nåt bilmärke, ett från radioplay.se o ett från Oriflame (sminkmärke typ) så va inte jättemycket att göra men vi höll oss i närheten för varje heltimme va en artist där och signerade. Så när mamma kom tbx från färgningen hade jag o Märta redan hunnit träffa nån som hette Ulf Nilsson (har faktiskt ingen aning om vem det var...) men sen träffade vi även Robin Stjernberg och Albin och Kristin Amparo. När vi kom hem där ifrån sprang vi ner till vattnet typ o badade nonstop i en timme typ. Hade varit asvarmt hela dagen så det va helt Amazing att få bada! :)
Puss och Kram!♥
 
Jag o Märta åt glass när vi väntade på mamma
Rätt nära festivalen va det nån politiskt grej där de bl.a. höll på med graffitti
Kristin, Albin o jag (är ett staket mellan oss d e därför ja ser ut o va typ 5ggr större än de....
Lite bilder från dagen, bilden längst ner t vänster visar var vi åt lunch
Godaste hamburgaren nånsin typ, dog matdöden!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design