Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bara vanlig dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hände inget intressant idag riktigt. Vaknade vid elva, fotade mina julklappar så de kommer upp imorrn, tog en promenad med mamma, fick gäster som var här och fikade typ och har suttit och skrivit på min bok ett tag nu. När jag kommer in i flowet märker jag hur mina tankar börjar spåra ur lite gran och det som händer i min bok hade jag INTE planerat skulle hända när jag startade skriva den i slutet av sexan typ. It escalates quickly nu gajs haha.
Kan ni nån gång få lite smått panik ångest, asså det behöver inte vara värsta grejen utan bara att det känns som att ni springer framåt men något håller er tillbaka. Drabbas av det ibland och imorse besökte den mig igen. Vaknade vid åtta först och hade panik över vårt pepparkakshus, det har rasat och jag vill verkligen bygga upp det igen och imorse av någon dum anledning började jag tänka på det. Att folk har gått och fetat på det ännu mer så att det har gått sönder mer än nödvänigt osv. Jag kunde inte somna om för att jag ältade det så mycket, det var som att någon drog i mig och vägrade låta det gå, jag la skulden på mig själv och kände att varje skeund jag låg i sängen var waste of time. Var sjukt obehagligt! Lyckades övervinna mig själv och hittade annat att tänka på så jag somnade om men det är riktigt jobbigt när det händer! Kan ni känna igen er? Kankse inte precis ang. ett pepparkashus men kring andra saker?
Puss och Kram!
 Tog den här bilden när vi var hos morfars syster och hennes man på annandagen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design