Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bio med familjen

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ju som sagt och kollade på "Sune i fjällen" med familjen idag vid medborgarplatsen. Som vanligt skrattade jag högst i biosalongen och troligtvis mer än alla barn också, så typiskt mig. Vet inte om ni har sett någon Sune film eller om ni ens tycker om de men för alla er som delar min kärlek till de filmerna kan nog förstå lyckan jag haft hela dagen typ. Dessutom vann pappa en brunch på Clarion, de lottade via stolsnummer, så håller på att försöka övertala honom att få följa med... :)
Efter bion var pappa, Malte och Märta tvugna att dra hem men jag och mamma stannade kvar i stan ett tag. Jag lyckades till och med köpa två julklappar vilket var enormt skönt. Efter att vi gått hem ängade vi eftermiddagen åt en massa julbak så blir några julklappar av det också, värsta med att julbaka är ju dock att man äter av allt hela tiden för att det ska smaka bra och för att det ska se fint ut och då jag hade ansvaret för mintkyssarna tror jag att jag åt typ halva smeten. Hade till en början i för mkt. pepparmintsoja så allt smakade tandkräm så fick utöka smeten, blev en väldans massa mintkyssar men det är ju gott så aa...
Puss och Kram!♥
Innan bion ^_^
 
Familjeselfie haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design