Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Craving efter Twilight

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Har börjat lyssna på Twilights soundtracket när jag boggar och jag får största cravingen efter twilight. Skulle vilja ha ett filmmarathon typ och se alla filmerna under helg eller what ever. Asså twilight är typ mitt liv och när de visade alla filmer under en vecka i våras var jag konsant lycklig typ. Känns på nåt vis speciellet efter som att jag följde filmen från dess att andra filmen släpptes. Har Ida att tacka för allt då det var hon som fick mig att se Twilight och sen när New Moon kom ut på bio var jag och såg den. Samma sak med Eclipse och Breaking Dawn part 1 och innan allt detta så läste jag böckerna så det känns verkligen påriktigt. All ni som inte hypar över twilight ber jag om ursäkt för det här inlägget men ni som älskar det lika mycket som jag enjoy!
Twilight | via Tumblr
 Untitled
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design