Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dansavsluting

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick besök av en brandman idag på matten. Hon berättade om konsekvenserna som kan komma av en brand samt vad man ska göra om man hamnar i en brand eller råkar starta en. En av historierna hon berättade var om Göteborgsbranden som skedde 1998, det var en fest, tre killar var inte bjudna så de satte eld på en massa möbler vid en nödugång och hade sedan en kille på insidan som öppnade dörren och lät röken spridas i lokalen. 64 ungdommar dog utan att ens hinna göra något, brankvinnan som pratade med oss berättade att branmännen som kommit dit sett alla döda kroppar liggande på marken och vid varje person fanns en ringande telefon från föräldrar som undrat om de klarat sig. Förstår ni då att jag grät?
Nu på eftermiddagen var jagTove, Jossan och Tilda O hos Jossan och pluggade ett tag innan jag drog till dansen. Var sista gången idag så var typ "öppen träning" eller vad man ska kalla det, så mamma, Malte och Märta var med och kollade tsm. med alla andras föräldrar. Längtar till nästa termin nu, dans är verklige mkitt liv typ :)
Puss och Kram!♥
Rätt skev bild men det här var efteråt så vi fick pepparkakor typ ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design