Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Filmkväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte äntligen iväg och handlade julklappar igår. Brukar vara ute i jättegod tid och i princip ha allting färdigt vid det här laget, så vet inte varför det blev så sent i år. Fick med mig Jossan till Farsta och lyckades köpa typ 3-4 grejer + en kjol till mig själv så känns bra nu :). Gick runt där i rätt många timmar tillsammans med extremt många andra och kollade runt i de flesta affärer som finns där, men det behövdes verkligen och fick mer inspo till vad jag kan köpa/göra till andra. Brukar alltid göra julgodis osv. men tror det blir nästa helg, får fixa nån fin burk el. dyl. att ha de i oxå så har man en asbra julklapp som både är rolig att göra och som uppskattas.
Efter att vi varit Farsta drog vi hit då hela min familj var på nån glögg grej. Blev en massa film och deep talk under kvällen. Började med att kolla på "New Moon" men swefilmers kvalité var inte riktigt på topp så bytte till Netflix och kollade på "Magic Mike" och sen "LOL". Älskar verkligen båda de filmerna och blev fett emotional av att se de. I mitten av allt lagade vi mat också och sen efteråt låg vi och pratade till klockan blev tolv typ och Jossan var tvungen att gå hem. Var verkligen en sån där kväll man behöver ibland och fick lite energi från gårdagen att plugga hela dagen idag. Vår snälla lärare tyckte vi skulle ha ett stort NO prov dagen innan vi slutar skolan, jättekul verkligen...
Puss och Kram!♥
Hade ost-kväll haha ^_^
 
LOL ♥♥♥
♡Lova♡
Skrivet: 2014-12-14,  kl. 12:27:37

Kan inte du göra en såndär film presentation av LOL? ❤️

Svar: Jo det kan jag göra :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design