Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första snön

Skrivet:    ·  Allmänt
När vi satt och skrev prov idag tyckte jag mig skymta snöflingor mellan springan i gardinerna som folket i skolan envisas ha nerrullade hela tiden och ställde mig upp och ropade rakt ut i ren glädje typ. Snart fick vi undan gardinerna och fick bekräftat vad vi trodde, det snöade och till råga på allt stannade snön kvar på marken. Den första snön var här och nu var det inte bara slask. Kommande timmar var det enda man såg på snapchat och instagram uppdatering om snön (jag var en av de) och bara det är ju ett rätt bra exempel på vilken lycka snö ger. Ingen jul utan snö, då kan man ju lika gärna vara utomlands.
Direkt efter skolan var jag själv i några timmar och körde en snabb catch up på lite serier jag halkat efter med. Efter ett tag kom Tove så då gick vi ut och försökte få nån bra bild i snön, visade sig dock vara omöjligt att inte få bilderna gula eller suddiga.... Har haft kameran i snart ett år men har fortfarande inte lärt mig alla inställningar eller läst igenom dne där instruktions boken som följer med när man köper kameran, mm så bra är jag. Efter att vi gett upp våra fotoplaner gick vi in och pratade ett tag innan vi kollade på ett avsnitt av Switched at Birth. Sjukt vad bra den serien är, LÖV IT!
Puss och Kram!♥
Två halvskeva bilder jag fotade lite i farten när jag kom hem :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design