Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade vid klockan tolv idag så allting blev liksom förskjutet. Startade dagen med att kolla på några avsnitt av Gossip Girl innan jag kom på att jag hade lite julklappar att slå in. Så fixade det och satt och skrev lite rim till några julklappar, tycker det blir så mycket roligare då och dessutom har vi ån from av tradition som innefattar att man ska skriva minst ett rim till någon av sina julklappar. Traditionen är främst för de vuxna men har sedan flera år tillbaka inräknat mig själv i den också så aa...
Satt även här om dagen och började skissa upp en alternativ ritning till hur mitt rum skulle kunna se ut. Har stört mig på att skåpet i mitt rum har röda luckor sen jag flyttade ner dit och har även "lidit" av att det är så dåligt ljus där jag sminkar mig nu ett tag så kände att det var dags för en större förändring nu. Är för tillfället extremt nöjd med mina idéer och kan knappt vänta tills jag får göra ritningar till verklighet. Nu när jag har en snyggare plan tycker jag att allt i mitt rum bara ser fel och fult ut så ska försöka ordna det nya så snabbt efter jul som jag kan. Förändringen är nära nu folket!
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design