Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kärlek till Twilight

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade årets näst sista prov idag och dte känns hyfsat skönt. Har haft tre franska prov tre dagar i rad nu den här veckan men är klara äntligen. var muntligt i måndags, uppsatas igår och läsförståelse idag. Är inte den bästa på franska kan jag säga helt ärligt men märker att jag faktiskt lär mig något. Kan koppla ihop meningar till ord och hjälpte Malte lite med sina franska glosor idag och insåg att jag är inte helt tappad ang. det språket. Det har dessutom varit tal om att jga ska på en "språkresa" till några kompisars vänner som bor i Frankrike (OBS INTE BESTÄMT!!) och dessutom åker franska grupperna till rivieran i 9:an och bor i en fransk familj. Har haft panik kring det men nu känns det inte helt orimligt ^_^
Drog hit efter skolan tillsammans med Jossan. Då det regnat hela dagen och varit en mindre storm var det inte svårt att komma överens om att film var en bra aktivitet. Såg Twiligth dels för att det är den bästa filmen ever och för att när jag kollade på den i helgen hann jag inte se färdigt den för att Jossan och Erik kom hit. Både jag och Jossan har redan sett Twilight lite för många gånger så satt och kommenterade hela filmen typ :)
Puss och Kram!♥
 Bilder från filmen :)
 
 
♡Tilde Lytholm♡
Skrivet: 2014-12-10,  kl. 20:19:46 Blogg:  http://Nouw.com/tildelytholm

Gud va längesen man såg Twilight! En av dom bästa filmerna som finns! Hoppas du haft en bra dag :)

Svar: Ja visst är de! Detsamma ♥
Tilda♥

♡Hannah S.♡
Skrivet: 2014-12-10,  kl. 20:45:36 Blogg:  http://Http://hannahsj.blogg.se

Åh Twilight filmerna är såå bra!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design