Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sålt fika

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog till Tove efter skolan och hade lite "julmys" eller vad man nu ska kalla det (ja julmys är det sämsta namnet nånsin) satt iaf och pratade och åt ischoklad typ, va fett cozy. Pratade om extremt orelevanta saker, kollade på olika prank på yt samt dansade as usual i Toves kök. Var där i några timmar bara innan vi åkte tillbaka till skolan, var på väg att dö tre gånger var pga. av isen på vägarna. Kan vara dags att sluta cykla snart...
Väl i skolan iaf fanns det lite folk på plats och det kommer fler allt efter som och lämnade av sina grejer. Det vi har gjort ikväll är alltså att sälja fika under ett kör uppträdande för nån kör från Skanstull. Hade inte hört talas om de innan det här, och kommer troligtvis inte göra det efter heller, men de var duktiga på att sjunga. Hade askul där iaf och blev asglad för att så många engagerade sig, var verkligen en sån kväll som stärkte kärleken för klassen ännu mer! Vi var alla överrens om att vi lätt skulle kunna göra om det :)
Puss och Kram!♥
Medan vi sålde, det här är dock i början så kom sjukt mkt mer folk sen
 Lite av det vi sålde ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design